سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش سه گونه است: کتابی گویا و سنّتی دیرینه و«نمی دانم»[=اقراربه نادانی] . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :2
کل بازدید :17036
تعداد کل یاداشته ها : 12
103/1/10
5:52 ص
شاه شاعرانه ها - تاپروانه شدن"""
شاه شاعرانه ها - تاپروانه شدن"""

یکتای عاشق!

اینجا برای از تونوشتن هواکافیست.

من هستم

دنیایی احساس هست

و لقمه ای کوچک از چشمانت..

اینجا سرزمین گرم وجود من است سرخ سرخ!

حصارش قرص قرص!

و تو ...

شاه بی نظیر و بی بدیل تمام شاعرانه ها ! 

                                    http://photos02.wisgoon.com/media/pin/photos02/images/o/2016/6/10/23/1465583792774977.jpg 


95/10/25::: 10:48 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ خودشناسی،قدم اول عاشق شدن است ..وای بریوسف اگرناززلیخابکشد....عقل یکدل شده باعشق ،فقط میترسم....هم به حاشابکشد ،هم به تماشا.... فاضل نظری
+ از عارفى پرسیدند : از این همه دعا به درگاه خداوند ، چه بدست آورده ای!!؟ جواب داد : هیچ ! اما ، بعضی چیزها را از دست داده ام ! خشم ، نگرانی، اضطراب ، افسردگی ، احساس عدم امنیت ، ترس از پیری و مرگ. همیشه با بدست آوردن نیست که حالمان خوب میشود گاهی با از دست دادنها ، خیال آسوده تری داریم@};-
+ بارالهابال پروازم ببخش...روح آزادسبکتازم ببخش...عاشق بزم توام،راهم بده...عقل روشن ،جان آگاهم بده." مهدی سهیلی" .... " یا رب العالمین"


+ شنیدمت نظرمی کنی به حال ضعیفان...تبم گرفت ودلم خوش ،به انتظارعیادت ..! (سعدی)


+ درنگاهم همه تمثال وجودی تواند...دوست دارم همه رامن "تو"ببینم چه کنم؟!!


+ دعای امروز: " خدایا! کمک کن دلم جز تو و قلب رحمانت در امید دیگه ای رو نزنه (آمین)"


+ خدایا!ازبابت زیباترین تکراراین دنیاکه بیداریست ،توراسپاسگزاریم
+ هرشب مرور می شودآن حرفهای تو...یادم نمیرود بخصوص آن حرف آخری


+ ای دل گرمی عالم...نمی دانم چه گرمی کرده ای بادل...نهان ازمن...که تاغافل شوم ازوی....دوان سوی تومی آید!


+ سلام :) روزتان منورو خوشبو به نورمحمدی "‌اللهم صل علی محمد وآل محمدوعجل فرجهم"